ADAPTÁCIÓS LEHETŐSÉG
-
A kiállítóterek számtalan felfedezésre váró titkot rejtenek, melyek játékos feladványokon keresztül és az interperszonális képességeinket próbára téve vezetnek a megfejtéshez. A feladatokhoz a műtárgyak szolgálnak alapul, amelyek úgy élesítik elménket, hogy a megfigyelés, az információkeresés és -megosztás eszközét használják. A műalkotások örökérvényű tulajdonsága ugyanis, hogy mindenki számára szabadon értelmezhetőek és egyedi üzenetet hordoznak. A kalandos út és aktív felfedezés során a személyes benyomások mellett a kapcsolatteremtés és a szociális készségek is erősödnek. A változatos programok garantáltan kihívást biztosítanak a csapatok számára, akik párhuzamosan dolgozhatnak a feladványok megoldásán.
A program teljesen a partnerek igényeihez igazítható. Az elkészült keretrendszer kialakításánál kiemelt szempont volt a rugalmasság, hogy igazodjon az ügyfélspecifikus elvárásokhoz és a különböző művészeti tartalmakhoz. A játékmodulok sokoldalúan összeállíthatók, lehetőséget teremtve egyedi üzenetek és narratívák megformálására. Az interaktív játék elemei pedig garantálják a személyes bevonódást és az élményszerű részvételt. A tavalyi év során folyamatosan optimalizáltuk a programot, különös tekintettel a digitális alapok megerősítésére.
Fejlesztettük a dinamikát és a struktúrát, hogy a játék minden szempontból megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak.
Eddig kialakított tematikák:
A nagy képrablás / interaktív treasure hunt játék a Szépművészeti Múzeumban
Nurture by Nature / gamification játék a Szépművészeti Múzeumban
Bazelitz x Schiavone: A papír varázsa / interaktív edukációs játék a Szépművészeti Múzeumban
Bruegeltől Hollánig: Kapuk a létben / interaktív edukációs játék a Szépművészeti Múzeumban
Az eltűnt töredék nyomában / interaktív treasure hunt játék Országos Múzeumi Restaurálási és Raktározási Központban

DINAMIKUSAN VÁLTOZTATHATÓ SZEMPONTOK
Létszám: 10-100 fő 2
Időtartam: 40-90 perc (3-6 állomás időtartam függvényében)
Tartalom:
a múzeum reprezentatív csarnokai
Európai művészet 1250-1600 (állandó kiállítás)
Európai művészet 1600-1700 (állandó kiállítás)
Jellege:
nagyobb rendezvény programjába illesztve
önálló exkluzív program a múzeumban
Cél:
rendezvényt kiegészítő program vagy önálló exkluzív csapatépítő
kooperáción alapuló stratégiai játék
kihíváson alapuló verseny
edukáció
Formái:
játékmesterrel vezetett élőszereplős játék
digitális felületen kapott utasítások és feladatok
digitális elemek és élőállomások vegyesen
Játékmodulok:
szerepjáték
nyomozás
kvíz
alkotás / kreatív ábrázolás
verbális interakciók
asszociációs játék
tapintás, szaglás, hallás érzékelésén alapuló feladatok