Museum[Flow]

A Szépművészet Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria képzőművészeti remekeihez egyedülálló interaktív programokat alakítottunk ki, amelyek játékos formában elevenítik meg a művészeti tereket és alkotásokat. A program a történetmesélés erejével kelti életre a festményeket, mélyebb kontextust adva nekik, miközben inspirálja, és aktív részvételre ösztönzi a résztvevőket. Az első olyan programunk, amely mind az analóg (személyes), mind a digitális világban, illetve hibrid módon is megvalósítható. A sokoldalú játékmodulok lehetővé teszik a program könnyű adaptációját különböző helyszínekre vagy márkákra.   A kiállítóterek számtalan felfedezésre váró titkot rejtenek, melyek játékos feladványokon keresztül és az interperszonális képességeinket próbára téve vezetnek a megfejtéshez. A feladatokhoz a műtárgyak szolgálnak alapul, amelyek úgy élesítik elménket, hogy a megfigyelés, az információkeresés és -megosztás eszközét használják. A műalkotások örökérvényű tulajdonsága ugyanis, hogy mindenki számára szabadon értelmezhetőek és egyedi üzenetet hordoznak. A kalandos út és aktív felfedezés során a személyes benyomások mellett a kapcsolatteremtés és a szociális készségek is erősödnek. A változatos programok garantáltan kihívást biztosítanak a csapatok számára, akik párhuzamosan dolgozhatnak a feladványok megoldásán.      

Kérj ajánlatot most!

A Szépművészet Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria képzőművészeti remekeihez egyedülálló interaktív programokat alakítottunk ki, amelyek játékos formában elevenítik meg a művészeti tereket és alkotásokat. A program a történetmesélés erejével kelti életre a festményeket, mélyebb kontextust adva nekik, miközben inspirálja, és aktív részvételre ösztönzi a résztvevőket. Az első olyan programunk, amely mind az analóg (személyes), mind a digitális világban, illetve hibrid módon is megvalósítható. A sokoldalú játékmodulok lehetővé teszik a program könnyű adaptációját különböző helyszínekre vagy márkákra.

 

A kiállítóterek számtalan felfedezésre váró titkot rejtenek, melyek játékos feladványokon keresztül és az interperszonális képességeinket próbára téve vezetnek a megfejtéshez. A feladatokhoz a műtárgyak szolgálnak alapul, amelyek úgy élesítik elménket, hogy a megfigyelés, az információkeresés és -megosztás eszközét használják. A műalkotások örökérvényű tulajdonsága ugyanis, hogy mindenki számára szabadon értelmezhetőek és egyedi üzenetet hordoznak. A kalandos út és aktív felfedezés során a személyes benyomások mellett a kapcsolatteremtés és a szociális készségek is erősödnek. A változatos programok garantáltan kihívást biztosítanak a csapatok számára, akik párhuzamosan dolgozhatnak a feladványok megoldásán.

 

 

 

ADAPTÁCIÓS LEHETŐSÉG

  • A program teljesen a partnerek igényeihez igazítható. Az elkészült keretrendszer kialakításánál kiemelt szempont volt a rugalmasság, hogy igazodjon az ügyfélspecifikus elvárásokhoz és a különböző művészeti tartalmakhoz. A játékmodulok sokoldalúan összeállíthatók, lehetőséget teremtve egyedi üzenetek és narratívák megformálására. Az interaktív játék elemei pedig garantálják a személyes bevonódást és az élményszerű részvételt. A tavalyi év során folyamatosan optimalizáltuk a programot, különös tekintettel a digitális alapok megerősítésére.
  • Fejlesztettük a dinamikát és a struktúrát, hogy a játék minden szempontból megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak. Eddig kialakított tematikák:
  • A nagy képrablás / interaktív treasure hunt játék Szépművészeti Múzeum
  • Nurture by Nature / gamification játék Szépművészeti Múzeum
  • Bazelitz x Schiavone: A papír varázsa / interaktív edukációs játék Szépművészeti Múzeum
  • Bruegeltől Hollánig: Kapuk a létben / interaktív edukációs játék Szépművészeti Múzeum
  • Az eltűnt töredék nyomában / interaktív treasure hunt játék Országos Múzeumi Restaurálási és Raktározási Központ

DINAMIKUSAN VÁLTOZTATHATÓ SZEMPONTOK

Létszám: 10-100 fő 2 

Időtartam: 40-90 perc (3-6 állomás időtartam függvényében) 

Tartalom:

  • a múzeum reprezentatív csarnokai   
  • Európai művészet 1250-1600 (állandó kiállítás) 
  • Európai művészet 1600-1700 (állandó kiállítás)

 

Jellege:

nagyobb rendezvény programjába illesztve 

önálló exkluzív program a múzeumban 

 

Cél:

  • rendezvényt kiegészítő program vagy önálló exkluzív csapatépítő 
  • kooperáción alapuló stratégiai játék 
  • kihíváson alapuló verseny 
  • edukáció

 

Formái:

játékmesterrel vezetett élőszereplős játék 

digitális felületen kapott utasítások és feladatok

digitális elemek és élőállomások vegyesen

 

Játékmodulok:

  • szerepjáték 
  • nyomozás 
  • kvíz 
  • alkotás / kreatív ábrázolás 
  • verbális interakciók 
  • asszociációs játék 
  • tapintás, szaglás, hallás érzékelésén alapuló feladatok