ADAPTÁCIÓS LEHETŐSÉG
- A program teljesen a partnerek igényeihez igazítható. Az elkészült keretrendszer kialakításánál kiemelt szempont volt a rugalmasság, hogy igazodjon az ügyfélspecifikus elvárásokhoz és a különböző művészeti tartalmakhoz. A játékmodulok sokoldalúan összeállíthatók, lehetőséget teremtve egyedi üzenetek és narratívák megformálására. Az interaktív játék elemei pedig garantálják a személyes bevonódást és az élményszerű részvételt. A tavalyi év során folyamatosan optimalizáltuk a programot, különös tekintettel a digitális alapok megerősítésére.
- Fejlesztettük a dinamikát és a struktúrát, hogy a játék minden szempontból megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak. Eddig kialakított tematikák:
- A nagy képrablás / interaktív treasure hunt játék Szépművészeti Múzeum
- Nurture by Nature / gamification játék Szépművészeti Múzeum
- Bazelitz x Schiavone: A papír varázsa / interaktív edukációs játék Szépművészeti Múzeum
- Bruegeltől Hollánig: Kapuk a létben / interaktív edukációs játék Szépművészeti Múzeum
- Az eltűnt töredék nyomában / interaktív treasure hunt játék Országos Múzeumi Restaurálási és Raktározási Központ

DINAMIKUSAN VÁLTOZTATHATÓ SZEMPONTOK
Létszám: 10-100 fő 2
Időtartam: 40-90 perc (3-6 állomás időtartam függvényében)
Tartalom:
- a múzeum reprezentatív csarnokai
- Európai művészet 1250-1600 (állandó kiállítás)
- Európai művészet 1600-1700 (állandó kiállítás)
Jellege:
nagyobb rendezvény programjába illesztve
önálló exkluzív program a múzeumban
Cél:
- rendezvényt kiegészítő program vagy önálló exkluzív csapatépítő
- kooperáción alapuló stratégiai játék
- kihíváson alapuló verseny
- edukáció
Formái:
játékmesterrel vezetett élőszereplős játék
digitális felületen kapott utasítások és feladatok
digitális elemek és élőállomások vegyesen
Játékmodulok:
- szerepjáték
- nyomozás
- kvíz
- alkotás / kreatív ábrázolás
- verbális interakciók
- asszociációs játék
- tapintás, szaglás, hallás érzékelésén alapuló feladatok